Welkom bij MCWW

ZoekenFAQRegistreerInloggen
onsportief rijgedrag op kermiscross krommeniedijk 2009
    MOTORCLUB WIJDEWORMER beginpagina » Cross-praat
onsportief rijgedrag op kermiscross krommeniedijk 2009
Auteur Bericht

rob provoost

09-09-09
Bericht onsportief rijgedrag op kermiscross krommeniedijk 2009   
http://www.youtube.com/watch?v=qhnDX4KfqWc

kijk dit filmpje maar en oordeel zelf
dit onsportief rijgedrag is vaker plaats gevonden maar nooit bewezen
maar nu wel op foto en film
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Erik

14-09-09
Bericht Onderschrift redactie   
Beste lezer,

In de cross wereld komt vaak veel (heftige) emoties los bij verschillende partijen tijdens wedstrijden. De één vind de andere een aso. De andere is zich van geen kwaad bewust.
Dit forum is opengesteld om iedereen de kans te geven zijn (met name positieve) ervaringen te delen, zodat anderen er kennis van kunnen nemen en we het 'gezellig' houden.
Zojuist hebben wij een schrijven ontvangen van een omstander die langs de baan stond op hetzelfde punt als de filmer van het bovenstaande punt.

Deze persoon is het niet eens met het stukje hierboven.
Deze heeft ons dan ook verzocht om dit bericht te verwijderen, daar hij zich niet kon vinden in de mening van de maker van het bericht.
Een citaat uit het schrijven:
"Graag wil ik even reageren op dit zielige stukje. Ik stond bij deze inhaal maneuvre. Er is niets onsportief aan de hand. De jongen met nr 66 wilde aan de binnenkant inhalen maar werd weg gedrukt door nr 23. Dus het was een samenloop van omstandigheden. ........... en haal dat zielige filmpje van jullie site ,want vind dit erg ver gaan het was maar een kermis cross."
Ik heb ervoor gekozen om de naam van deze persoon niet te publiceren. De naam is wel bekend bij de redactie.

Wij als MCWW gaan dit bericht niet verwijderen, daar wij van mening zijn dat iedereen zijn mening mag geven, mits het in overeenstemming met de algemene regels van dit forum.
En ons inziens laat de maker van het bericht het oordeel over aan de kijker van het filmpje.
Of je het er nou mee eens bent, of niet.

Wel wil ik nog als laatste kwijt dat we met zijn allen moeten voorkomen dat de nadruk op verwijten en wijzen naar anderen komt te liggen.
Want als dat het geval gaat zijn, dan gooien we het forum dicht. Niet dat we dat nu al overwegen, maar om alvast als waarschuwing kenbaar te maken.

Namens het bestuur van MCWW,

Erik Kramer
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger

rob provoost

15-09-09
Bericht filmpje   
ik heb dit filmpje er op gezet om dat de personen in kwestie daar zelf om vroegen
en ik ben het incident allang weer vergeten bij de volgende cross maken we er weer een gezellige dag van

mvg rob
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:    
Pagina 1 van 1